Saturday, December 11, 2010

bengang!!!

tdi mak smpi dri kajang......
mase dea smpi aq lum bngun lgi....
hehe :)
dea msuk bilik then trus ckp mcm2......
kacau aq nk tido......
haih....
ngantok doh.....
dh ah smlm x dpt tido cuz aq rase mcm ade orng kat luar rumah....
aq x rase tu pakcik aq cuz orng tu asyik brsiul n ketok tingkap bilik aq.......
aq g tngok bilik pakcik aq.....
dea tngh tido......
kul 2.20.....
bnda tu trus menggangu aq
aq siap bace doa mkn sume......
cuak giler.....
aq siap nmpk tangan dea kat tingkap.....
ahhhhhh.....
aq g amik pisau yg kat dlm beg aq.....
pisau tu x besar mane pn tpi cukup lah tuk prtahan kn diri.......
hahaha...
x sangka aq ni penakut smpi mcm tu...
aq keep on tngok kat luar tingkap....
aq nmpk mcm ade orng kat bwah pokok.....
aq trus tutup tingkap n tutup mata
hahaha...
then x tau mcm mane trus trtido......

1 comment:

  1. baca doa makan patut lah org tu datanag xD nak makan ngan adk sekali ah tuuu haha

    ReplyDelete