Thursday, December 9, 2010

my biggest mission in my life..... lbh kurang mcm mission impossible

mission aq ialah bwad dea hepy ngan membace blog aq ni......
so aq rase aq tnjuk kat dea yg kitorng ade memory yg bez sngat2 n sweet sngat2...
ni gmbr aq ngan si dea mase kitorng kat mcd.....
camera man ckp si dea manje.....
aq rase si dea sweet....
hehe :)

si dea melukis kan "tatu" pda kepala botak ku ini......
balek umah mak tnya aq mcm2 tpi mak x marah cuz mak nmpk ade luv kat kepala.....
nasib baek mak x mrh....
hehe :)

ni gambar kawin kitorng.....
hehe :)
x de lah...
ni juz gmbr sblum kitorng bwad persembahan di skola.....
gelang pn pakai kat tangan yg sama n sama jenis.....
n aq bru beli pada hari ini(hari kitorng tngkap gmbr)

mase ni aq bru kenal si dea dripade kwn baek ku.....
rase agak kekok tngkap gmbr ngan dea cuz aq x berani....
tpi tngkap jugak.......
                                    
ni gmbr aq n top 5 perempuan yg paling cantik dlm skola...
yeke??????
yg no.1 paling cantik dlm skola mstila si dea
aq bubuh gmbr ni cuz aq rase dea yg tngkapgmbr ni....
hehe :)

n yg laz ni gmbr yg laz ni memang untuk dea je......



No comments:

Post a Comment