Thursday, March 17, 2011

Don't do this

kenapa lah manusia ni bnyk sngat ego dia? kenapa lah manusai ni bnyk sngat brlagak dia?
x payah lah nak berlagak sangat. x yah nak ingat kau hebat sangat.
kau bukan siapa2 pun. kau bukan penting sangat pun.
kau x payah lah nak bajet pandai sangat. kau x payah lah nak bajet cantik sangat.
dulu kau baik. skarang jahanam lah kau.
kau ingat aku kisah sangat ke kalau ko dah x ada?
kau ingat aku mati ke kalau kau dah pergi?
weh!!!! come on lah. hidup lah di alam yang nyata. hidup lah sebagai kau yang sebenar.
x perlu lah engkau nk perasan yang kau tu hebat sangat.
buang jelah ego kau tu. letak kat tepi dan mula kan balik.
x lama lagi kau bakal hilang kawan baik kau. dan bukan nya dia yang hilang kau.
pernah ke dia tiada bila kau menangis? pernah ke dia pergi bila kau perlu?
kau dah lupa asal-usul kau. kau dah lupa pengorbanan kami semua.
tapi mungkin ini bukan salah engkau. mungkin kau ada masalah.
tapi cuba kau buka mata pandang kiri kanan kau.
kau akan lihat siapa? dia atau dia?
aku manghalang kerana aku risau akan engkau. aku menghalang kerana aku sayang engkau.
tapi kau bodoh! kau memalukan diri kau sendiri.
dan kau cuba memalukan aku. tapi aku sabar. aku sedar siapa diri ku.
tapi aku tidak lah mencuba untuk melaku kan apa2 pada diri kau.
kerana aku masih berfikir sebagai sahabat dan kawan.
dan bukan nya lawan. bagi mereka kau hina. bagi mereka kau tidak penting.
tapi aku tetap cuba untuk memaaf kan engkau walau apa pun.


                                                                                                                       the L.I.S brothers

No comments:

Post a Comment