Monday, April 11, 2011

kasih..

mungkin dia tidak sempurna....
mungkin dia tidak secantik nama...
mungkin dia tidak seindah bahasa....
tapi....
tapi aku juga sama.......
aku juga tidak sempurna......
aku juga tidak secantik nama....
aku juga tidak seindah bahasa.....
tapi....
tapi aku bahagia bersama nya....
aku gembira dipertemukan nya.....
aku hargai kehadirannya.....
dan bila aku pergi....
aku berharap aku akan tetap bersamanya.....
kuatkan lah hati ku....
kuatkan lah iman ku....
teguhkan lah pendirian ku terhadap nya......
tiada apa yang dapat memisahkan cinta ku kepada nya....
kecuali ALLAH S.W.T yg mencipta sekelian umat......









hanya ini lah kata2 yg dpt aq katakn kepada nya.....
aq sangat mencintai nya.....
aq sentiasa merindui nya....
aq tetap menanti nya.....
biar aq pergi asal kan kau tetap di hati.....

No comments:

Post a Comment