Thursday, October 27, 2011

bb..... nape lately cam nk mengelak dari b???
nape lately b rase cam bb dh brubah.....
b x tau lah.... ape silap b... please tell me.....
b rase cam sdih pn ade.... bnda nie bwad b jadi mcm stress.....
b rase bb cam dh x nk b.... b slalu trmimpi psl bb.....
b mimpi yg kita dua gelak sama2.... hehe xDDD
b happy everytime i wake up..... tapi.....
tapi bila bb mcm nie.... b rase cam laen.... cam laen sngat2.....
tapi x pew lah.... maybe bb ade prob....
if u have anything want to share.... u can tell me... anything....
b okeh jew.... b akan try dngr n try tlong bb selesai kn.....

i really miss you......
i really need you......
you are my heart beat....
you are my soul.....
and you are the one......
the only one that in my heart.....
you are my destination.......
ever every you go.....
you always gonna be in my heart.....
love you syg....
muah

No comments:

Post a Comment