Thursday, December 29, 2011

apa yg tersirat...

bnyk bnda yg bwad aq jatuh skrng....
haih.... aq pn x tau lah...
kenapa....
kenapa semua nie brlaku kat aq???
bnyk benda yg trsimpan dan trpendam yg aq rase....
aq bukan x nk luah kn....
tapi aq sendiri x tahu apa aq rase....
sedih, sakit n hancur hati aq....
setelah sekian lama aq menderita....
aq masih x dpt jawapan nye...
kenape???
kenapa harus jadi begini???
mungkin kah ada sesuatu yg trsirat pada apa yg brlaku...
cinta aku pada dia bukan hanya gembira...
tapi juga ada duka....
juga ada sengsara...
aq pernah menitis kn air mata kerna nye....
dea jugak begitu...
aq pernah rase ingin membunuh diri...
mungkin dea jugak begitu....
aq pernah rase seperti mati hidup semula....
mungkin dea jugak begitu....

cinta aku dan dia penuh dengan tawa dan air mata.....
aku hanya mencintai nye seorng....
dan tiada yg laen....
aku harap akan terus bersama nye sehingga ke akhir waktu....
sebelum aku mati....
aku harap aku dapat rase semua ini....

walaupn mata aku tertutup selamanye....
aku tetap akan bersama nye....
aku tetap akan menunggu nye....
walau seribu tahun....

ketika aku hampir menghembus nafas trakhir...
dia lah orng nye yg aku ingin disamping ku....
dan aku ingin kan dia yg menutup mata ku dan memeluk ku bwad akhir kali....

sebelum aku memasuki tmpt tidur ku yg kekal(kubur)`.....
aku berharap dia akan membaca doa untuk ku....
dan selepas dia menjejak kan kaki meninggal kn aku...
aku harap dia akan melupakan ku....
dan cari yg laen yg lebih baik dari diri ku ini....

No comments:

Post a Comment