Monday, December 19, 2011

harap doa akan termakbul

harap doa ku akan trmakbul....
doa agar aku dapat mencintai nye selama-lamanya...
doa agar tiada penghalang dalam percintaan ini....
doa agar kami sentiase bahagia....

aku telah bersamanye hampir setahun....
bnyk yg telah kami lalui...
bnyk yg telah kami tempuhi...
cinta bukan sekadar gembira....
cinta ada derita....
cinta ada sengketa....
cinta ada sengsara....

cinta yg telah membuat aku menjadi kuat...
cinta yg telah membuat aku menjadi lemah...
cinta yg telah membuat aku tersenyum...
cinta jugak lah yg telah membuat aku menangis....

tapi aku tetap menyayanginye.....
walaupn ada curiga yg pernah trlintas dihati....
walaupn ada yg lain pernah menanti....
hati ku tetap setia kepada nye....
kepada DIA yg ku cintai....

cinta telah menemukan kami berdua....
dan aku harap hanya maut yg akan memisahkan kami....
insyaAllah....
satu2 nye wanita yg sanggup menahan perangai dan ragam ku....
aku berubah kerana DIA....
DIA yg bernama: Syazana
DIA yg berumur: 15(2011)
DIA yg bersekolah di: SMJK Yu Hua
DIA yg sangat Comel, Cantik, Baik, Pandai dan Segala2nye bagiku.....

BB.....
B janji B akan jaga BB sebaik mungkin.....
B sayang BB sngat2....
BB sayang B x???
muah....
miss you so much syg....

No comments:

Post a Comment