Thursday, June 20, 2013

count down.

tinggal beberapa hari jew lagi untuk aku dan dia di Kajang.
hari Ahad memang kitorng dua dh smpi Kota Bharu, Kelantan.
rasa tak sabar, sebab aku nak masuk alam baru dan aku tak perlu fikir masalah yang ada sekarang.
tapi masih ada rasa takut, sebab aku tak yakin untuk masuk alam Kolej.
aku akan pergi tinggalkan kawan-kawan yang selama ni dah mewarnai hidup aku.
kami semua akan berpecah.
MIN, TOPEK, LYNN, ADIL, ADLI, SIR K, KHAIRUL, NADHIRAH, SHIDAH, ZUREEN, TAUFIQ, APEK, AZRUL, MIQDAD, DIN, QABIL, CHAMPAGNE, SIMMY, MYA, SARA, KAK AIEN,
KAK QILA, AZHARI, MINDY, THURGA, SHARON, FIRDAUS AND RAMAI LAGI.

Hmm. agak sedih jugak. 
bila tngok gmbr2 lama. 
teringak kat deorng. 

                                           aku, min n topek
 
                                lynn, topek, aku, jiha, nad n bob
                              aku, jiha, lynn n topek
                          aku, jiha, lynn, topek n min
                          lynn, topek, miqdad, aku, jiha n azrul
                        coffee, ah lok, alvis, min, taufiq, aku, champagne,
                               simmy, aliff n apek
                                                    the PARTY family.
                            thurga, kak aien, aku n min
                                 geng suka buat KEK.
                          nadhirah, lee ying, aku n cute-T
                    khairul, dada, apek, bdk gam, aku, taufiq n min
                        yi tian, man chun, kam wah, jia wei, tuck chun n aku
             farah, nadhirah, cute-T, shidah, yen ling, hui xin, pei nee n lee ying
                                    topek, min n aku
                          nadhirah, min, aku, shidah, zureen n afiq
                                    nad, shidah, aku n min
                             shidah, min, adil, aku, sir k, nad, zureen n afiq
                                        aku, min, sir k n adil
                      topek, abg jijo, pak cik man, abg sharil, aku n min
                                 Yu Hua Islam Comuniti
                        apek, aku, min, adil, miqdad, qabil n azrul
                                              geng gila2.
                                  adik kecik aku miqdad.
                                       geng baju hitam 2A n 2&
                                        topek, lynn, jiha n aku
                                     dada, aku, din, aliff n azrul
                                                       2A n 2&
                                                  aku n zhi wen.
                                               yu hua geng
                                            jet jet shuffling.
                                           abg abg poyo
                                          party kongsi hitam. haha
                                                 adik ternaik tu yg cover
                                                 zaman b-boy
                                             jangan ikut perangai kitorng adik2

ini dunia aku dulu, skrng dah nak masuk dunia baru. 
insyaAllah, Allah akan permudahkan jalan. 
amin

No comments:

Post a Comment